сряда, 14 декември 2011 г.

"TWILIGHT THOUGHTS"

ТЯ


Горчивата целувка на текила,
ми дава сили да поема аромата
на уискито и на парфюма ти,
който вече тихичко намразвам..
Така грубо вади ме от кожата ми,
че кара ме да виждам отражения
в каналите на Брюж през пролетта,
където ще има черни лалета в очите ти,
неискащи да ме делят с никого…
Ръцете ми са две премръзнали врабчета,
опитващи се да гнездят в скута ми,
докато всъщност умират да се слеят
със лятото на твоите коси…
Когато с език обхождаш устните си
изглеждам каменна и недостъпна,
и лъжа себе си, че няма да се дам без бой,
а всъщност всичко вече е загубено.
Прехапвам моите и гледам настрани,
за да убия стоновете между бедрата си,
които с влажно настояване ме молят
да ти позволя още тук да ги обгърнеш
сред топлината на своята усмивка.
Таксито към дома е платноходът
с който ще потеглим да потърсим изгрева,
докато сплитам пръсти в косите ти
и знам че тази нощ си само мой…до сутринта.




ТОЙ



"ЕБАСИ ЯКАТА МАДАМА!!!

Добре, че не се олях с уискито, че нямаше да мо'а го 'дигна.

Само к'во ша разправям на жената....?

Абе, утре ша му мисля! "










1 коментар: